مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 19:222022-10-13سياسي

تناقض عملی رسانه های بیگانه از رخدادهای ایران/3 دسته معترضین چه کسانی بودند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رضا رمضانی امروز در مراسم جشن نیز فطری و عقلی دانست و تصریح کرد: دین اسلام شامل ابعاد انسانی، ارزشی، ایثار، امانت داری، امنیت، آزادی، تعقل و تفکر است؛ هر چیزی که به عنوان ارزش انسانی و الهی باشد، در دین وجود دارد.

  رمضانی با بیان اینکه در هیچ کجا حتی در نظام لیبرالیسم مدعی آزادی، آزادی مطلق مورد تایید قرار نگرفته است، گفت: در ماده 2 و برخی دیگر از مواد اعلامیه جهانی حقوق بشر، برای آزادی حدی قرار داده اند و آن مورد آزار و اذیت قرار نگرفتن دیگران است.

  نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به عدم وجود آزادی در بسیاری از بخش های نظام غرب اشاره و تاکید کرد: به عنوان نمونه در آلمان؛ انکار جریان هولوکاست، جرم محسوب می شود.

  وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران برپایه دین و برای مقابله با فساد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و غیره ایجاد شده است، افزود: در حکومت پهلوی، چیزی از دین باقی نمانده بود و دین هیچ اثر اجتماعی نداشت.

  رمضانی با بیان اینکه درست فهمیدن دین، دین گریزی را بی معنا می کند، تصریح کرد: کسانی که از دین فاصله می گیرند، دین را درست نشناخته اند؛ همه ارزش های اخلاقی در دین وجود دارد و انقلاب اسلامی نیز برگرفته از همین ارزش ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تناقض عملی رسانه های بیگانه از رخدادهای ایران/3 دسته معترضین چه کسانی بودند؟

تناقض عملی رسانه های بیگانه از رخدادهای ایران/3 دسته معترضین چه کسانی بودند؟