مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 18:072022-10-13اقتصادي

طرح تجارت خرده فروشی فرامرزی توسط اداره پست ارائه شود


استاندار اصفهان ضمن اعلام آمادگی استان جهت ورود جدی به صادرات گفت: اداره پست موظف است طرح جامعی را در قالب بسته تجارت خرده فروشی فرامرزی با استفاده از توانمندی ها و سرویس تجارت الکترونیک استان ارائه نماید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان همزمان با هفته بزرگداشت پست با حضور در اداره کل پست استان اصفهان ضمن گفتگو با کارکنان در جریان نحوه ارائه خدمات پستی به مردم قرار گرفت و اظهار داشت: کارمندان پست استان در هر شرایطی با کمال صداقت و امانتداری مشغول به انجام وظیفه بوده و در شرایط سخت کرونایی و افزایش حجم مرسولات پستی به خصوص ارسال مرسولات خرید و فروش های اینترنتی، با تمام توان نسبت به خدمت رسانی اقدام کردند که این موضوع قابل تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: اداره پست از دستگاه های اجرایی و دولتی است که به دلیل ارائه خدمات مطلوب و تکریم ارباب رجوع دارای کمترین نارضایتی بوده و این امر ستودنی است.

مرتضوی با اشاره به سیاست های دولت در حوزه صادرات به کشورهای همسایه به خصوص روسیه و همچنین تمرکز دولت بر استفاده از استان ها در توسعه صادرات و ایجاد روابط مستقیم با کشورهای همسایه، پیشنهاد برقراری تفاهم نامه های دو طرفه فی مابین پست کشورهای همسایه را مطرح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تجارت خرده فروشی فرامرزی توسط اداره پست ارائه شود

طرح تجارت خرده فروشی فرامرزی توسط اداره پست ارائه شود