مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 17:522022-10-13سياسي

اختتامیه جشنواره بزرگ قرآنی «بهترین پناه» در کرج برگزار می شود


مسؤول دارالقرآن بسیج سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از برگزاری آیین اختتامیه سومین دوره جشنواره قرآنی بهترین پناه در روز جمعه 22 مهر ماه در تالار شهیدان نژادفلاح کرج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی گلدوست، مسؤول دارالقرآن داشتند، طرح بزرگ قرآنی بهترین پناه در ابتدای سال 1399 کلید خورد و دل ها و ذهن های مردم را به سمت قرآن کریم که غنی ترین و اثربخش ترین منبع و مرجع آرامش است، سوق داد.

مسؤول دارالقرآن بسیج سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به اینکه در سال 1399، بیش از 60 هزار نفر و در سال 1400 بیش از 145 هزار نفر در این مسابقه بزرگ قرآنی شرکت کردند، افزود: امسال نیز با 26 عنوان برنامه در محور های عمومی و تخصصی، هنری و ادبی و علمی و پژوهشی، شاهد مشارکت بیش از 165 نفر در این مسابقه هستیم.

گلدوست مطرح کرد: این طرح قرآنی در روز جمعه با حضور آحاد مردم قرآن دوست و ارادتمند به ساحت مقدس اهل بیت (ع) به پایان می رسد و اقدامی بزرگ ثبت و به یادگار گذاشته می شود؛ برگزاری این جشنواره افتخاری را برای استان البرز رقم زد که این مهم جز با تفکر و روحیه جهادی و فعالیت خالصانه و مخلصانه بسیجیان در راه رضای خداوند میسر نمیشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه جشنواره بزرگ قرآنی «بهترین پناه» در کرج برگزار می شود

اختتامیه جشنواره بزرگ قرآنی «بهترین پناه» در کرج برگزار می شود