مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 09:472022-10-13سياسي

مقایسه نظرات «مصباح« و «سروش» در نسخه جدید مجله خردورزی


مجله خردورزی با هدفِ تبیین نسبتِ مذهب، سیاست، و انسان در جهانِ امروز، در چهاردهمین شماره، به چالش های زیست مذهبی انسان در جامعه مدرن و مقایسه نظرات مرحوم صباح یزدی و عبدالکریم سروش پرداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به همت مؤسسه فرهنگی ـ هنری شناخت چهاردهمین شماره مجله خردورزی ، ویژه نامه مذهب و جهان معاصر در شهریورماه 1401 منتشر شد، این شماره از خردورزی به تبیین اندیشه ها، مسائل، انگاره ها، و چالش های مذهب و جهان معاصر می پردازد.

خردورزی به مدیرمسئولی رفیع الدین اسماعیلی، سردبیری مجید رحیمی، با مدیریت هنری عرفان خلیلی فر و طراحی جلد توسط آرش فروغی منتشر می شود.

جهت دانلود نسخه الکترونیک مجله خردورزی اینجا کلیک کنید.

مجله خردورزی در این شماره شامل سه پرونده با عناوین و گفت وگوهای زیر است: مذهب و جامعه گفت وگو با سید جواد میری؛ دعوتِ اجباری؟! گفت وگو با سهیل اسعد؛ انعطافِ شریعت گفت وگو با حجت الاسلام حبیب الله بابایی؛ الهیاتِ رنج مذهب و شناخت گفت وگو با محمدامین سرایی؛ ضعف مطالعات شناختی دین در مهد دین داری گفت وگو با ابوطالب صفدری؛ تکنولوژی هیئت مذهب و سیاست گفت وگو با حجت الاسلام محمدرضا باقرزاده؛ رستاخیزِ عدل گفت وگو با حجت الاسلام احمد رهدار؛ کربلا و زمانه ی ما گفت وگو با حجت الاسلام محمدجواد نوروزی؛ الگوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقایسه نظرات «مصباح« و «سروش» در نسخه جدید مجله خردورزی

مقایسه نظرات «مصباح« و «سروش» در نسخه جدید مجله خردورزی