مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 09:422022-10-13اقتصادي

کمربندی 2ونیم کیلومتری معضل ترافیک قلعه نو را رفع می کند


طرح احداث کمربندی به طول 2ونیم کیلومتر با برآورد هزینه 100 میلیارد تومان در قلعه نو اجرا می شود تا معضل ترافیک مردم دشت ورامین در این محدوده رفع شود.

- ایرج گودرزی راد شهردار قلعه نو در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری با اشاره به تردد روزانه یک میلیون نفر از محور ری-ورامین، اظهار کرد: شهر قلعه نو یکی از شهرهای تازه تاسیس شهرستان ری است و با توجه به موقعیتش که در محور ری-ورامین قرار دارد به دلیل حجم بالای تردد، دارای معضل ترافیک است.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از مغازه ها و دستفروش ها در این محور، سد معبر ایجاد کرده و باعث ترافیک سنگین در شهر قلعه نو می شوند، گفت: رفع این معضل یکی از مطالبات مردم شهرهای قرچک، ورامین، پیشوا و شهرک های صنعتی جنوب شرق تهران است.

شهردار قلعه نو با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای رفع معضل ترافیک بیان کرد: طبق وظیفه ذاتی خود ابتدا با انتخاب مشاور، مطالعات را در این خیابان به طول 4 کیلومتر انجام دادیم و محدودیت های آن ازجمله تملک اراضی اشخاص بررسی شد.

گودرزی راد ادامه داد: پس از انجام مطالعات، طرح خود را که شامل دوربرگردان یک طرفه بود، به شورای ترافیک فرمانداری و استانداری ارائه دادیم اما مورد تایید واقع نشد که البته این پروژه با بودجه 70 میلیارد تومان را در طرح هادی انجام خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمربندی 2ونیم کیلومتری معضل ترافیک قلعه نو را رفع می کند

کمربندی 2ونیم کیلومتری معضل ترافیک قلعه نو را رفع می کند