مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 19:122022-10-12اقتصادي

رییس اتحادیه مخابرات: کسب وکارهای مجازی در دام فیلترشکن ها


ق بسترسازی و اعتماد به جوانان کشور به عنوان سرمایه های اجتماعی، کمک نمایند تا محدودیت های ایجاد شده در شبکه های اجتماعی مرتفع شده و امکان فعالیت کسب و کارهایی که با هزینه های قابل توجهی به  وجود آمده است مجددا فراهم شود.

- امیدواریم دولتمردان ما از طریـق بسترسازی و اعتماد به جوانان کشور به عنوان سرمایه های اجتماعی، کمک نمایند تا محدودیت های ایجاد شده در شبکه های اجتماعی مرتفع شده و امکان فعالیت کسب و کارهایی که با هزینه های قابل توجهی به  وجود آمده است مجددا فراهم شود.

رییس اتحادیه صنعت مخابرات ایران، خاطرنشان کرد: فعالان کسب وکارهای مجازی به جهت محدودیت های اینترنتی ایجاد شده، بدون هیچ گونه آگاهی و فقط برای امرار معاش و رفع محدودیت ها، اقدام به دانلود و نصب اپلیکیشن هایی می نمایند که بیشتر از آنکه فیلترشکن باشند، موجب دسترسی به اطلاعات شخصی و محرمانه، سوءاستفاده و واردن کردن انواع بدافزارها به گوشی و رایانه کاربران شده، احتمال خطرات جدی چون کلاهبرداری های اینترنتی و قرار گرفتن در معرض درگاه های جعلی و فیشینگ را افزایش داده و مشکلاتی را حاصل می سازد که به مرور شاهد تبعات آن خواهیم بود.

داوود ادیب، رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران در یادداشتی نوشت*: امروزه توسعه کسب و کارهای مجازی و اشتغال زایی در شب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اتحادیه مخابرات: کسب وکارهای مجازی در دام فیلترشکن ها

رییس اتحادیه مخابرات: کسب وکارهای مجازی در دام فیلترشکن ها