مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 14:422022-10-12سياسي

امیر حیدری: نیروی زمینی ارتش در لبه فناوری قرار دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان و نمایشگاه دستاورد های نظامی دفاعی این نیرو گفت: - فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش در لبه فناوری قرار دارد و تهیه، تولید و ساخت همه تجهیزات مورد نیاز ارتش، متکی به توان داخلی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان و نمایشگاه دستاورد های نظامی دفاعی این نیرو گفت: امروز نیروی زمینی ارتش در لبه فناوری قرار دارد و تهیه، تولید و ساخت همه تجهیزات موردنیاز ارتش متکی به توان داخلی است.

وی افزود: یگان های نیروی زمینی ارتش از آمادگی بسیار بالایی برای پاسخگویی به هرگونه تهدید در هر مقیاس و در هر شرایطی برخوردار هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به امنیت پایدار مرز های کشور تصریح کرد: در تمامی مرز های غرب و شمال غرب تا جنوب شرق و شمال شرق کشور، ارتش با استقرار 11 تیپ به صورت شبانه روزی به رصد و کنترل این مرز ها مشغول است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در تیپ 316 زرهی همدان، علاوه بر بازدید از توان رزمی و حاضر بکاری تجهیزات زرهی، با کارکنان به صورت چهره به چهره دیدار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر حیدری: نیروی زمینی ارتش در لبه فناوری قرار دارد

امیر حیدری: نیروی زمینی ارتش در لبه فناوری قرار دارد