مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 13:572022-10-12سياسي

سیاست های کلان هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار تصویب شد


نشست شورای سیاستگذاری جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با حضور مدیرکل آموزش بنیاد و مدیران کل شاهد و ایثارگر وزارتخانه های علوم، بهداشت و آموزش و پرورش، - دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را در خصوص زمان و نحوه اجرای هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار بیان کردند.

مدیرکل آموزش بنیاد در خصوص سیاست های کلان جشنواره گفت: با توجه به اهمیت برگزاری جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار، در جشنواره هفتم سطح کیفی انتخاب برترین ها منطبق بر شاخص ها و  استاندارهای علمی همچون گذشته حفظ شود.

وی در ادامه افزود: دستگاه های آموزشی نسبت به اطلاع رسانی فراگیر به جامعه هدف تحصیلی اقدام لازم را از طرق گوناگون انجام دهند که منجر به ایجاد پویایی، تحرک و افزایش انگیزه تحصیلی در جامعه هدف شود.

وی در همین راستا اظهار داشت: مطابق مصوبه شورای طرح و برنامه شاهد دستگاه های آموزشی موظف هستند امتیازات ویژه ای را به منتخبان جشنواره اعطا کنند.

فقیه در ادامه اظهار داشت: با توجه به دیدگاه های مدیران کل شاهد و ایثارگر دستگاه های آموزشی و رفع محدودیت های کرونایی برنامه ریزی مناسب برای برگزاری حضوری هفتمین جشنواره و در یکی از دانشگاه های سطح شهر تهران انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های کلان هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار تصویب شد

سیاست های کلان هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار تصویب شد