مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 10:072022-10-12اقتصادي

کاهش 29 درصدی محکومیت های کیفری در استان قزوین


در شش ماهه نخست سال گذشته بیش از 13 هزار محکومیت کیفری صادر شد، که این میزان در سال جاری به 9700 مورد رسیده و به همین خاطر با اجرای این طرح و تلاش مراجع انتظامی محکومیت های کیفری در استان 29 درصد کاهش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی در نشست مشترک قضایی و انتظامی که به مناسبت هفته نیرو انتظامی در سالن جلسات فرماندهی استان برگزار شد، گفت: طرح اصلاح ذات البین ویژه پرونده های کیفری در مراجع انتظامی با همکاری دادستانی و فرماندهی انتظامی شهرستان قزوین در مرکز استان به اجرا درآمد و بحمدالله توفیقات استانی نیز اجرایی خواهد شد.

وی افزود: کاهش ورودی پرونده به مراجع قضایی و کاهش جمعیت کیفری زندان از اهداف اجرای این طرح بود و بر اساس آمارها اهداف مدنظر محقق شده است.

البته تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و باید تلاش ها مضاعف شود.

دادستان مرکز استان ادامه داد: در شش ماهه نخست امسال بیش از 6300 پرونده به مراجع انتظامی ارجاع و بیش از 2500 پرونده منجر به مصالحه شد و برهمین اساس شاهد مصالحه 40 درصدی پرونده های کیفری در مراجع انتظامی هستیم و این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 90 درصد افزایش یافته است.

رجبی همچنین بیان کرد: در شش ماهه نخست سال گذشته بیش از 13 هزار محکومیت کیفری صادر شد، که این میزان در سال جاری به 9700 مورد کاهش یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 29 درصدی محکومیت های کیفری در استان قزوین

کاهش 29 درصدی محکومیت های کیفری در استان قزوین