مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 22:572022-10-11اجتماعي

امحای نازیبایی دیوارهای شهری به روش «سند بلاست»


سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از امحاء نازیبایی دیوارهای شهر با تکنیک «سندبلاست» خبر داد.

- رمضانعلی پوررستمی، رییس سازمان سیما و منظر شهرداری کرج امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: اجرای طرح های زیباسازی شهر در مهر ماه امسال با هدف ارتقای سطح خدمات و امکانات مورد نیاز فضاهای آموزشی همچنین تقویت مشارکت شهرداری با مراکز آموزشی در مباحث شهری و ایجاد فضای بانشاط و دل نشین در آغاز سال تحصیلی جدید برای دانش آموزان با جدیت بیشتری دنبال شده است.

این مسؤول اضافه کرد: پاک سازی هر نوع آلودگی از جداره های شهری و جلوه بخشیدن به دیواره های فرسوده و قدیمی شهر نیز به همت اداره هنرهای شهری معاونت زیباسازی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در حال انجام است.

وی ادامه داد: اجرای طرح های زیبا سازی شهر در مهر ماه امسال باهدف ارتقای سطح خدمات و امکانات موردنیاز فضاهای آموزشی همچنین تقویت مشارکت شهرداری با مراکز آموزشی در مباحث شهری و ایجاد فضای بانشاط و دل نشین در آغاز سال تحصیلی جدید برای دانش آموزان با جدیت بیشتری دنبال شده است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج همچنین به طرح رنگ آمیزی و نقاشی دیوار مدارس، گل کاری و رسیدگی به فضای سبز باغچه ها اشاره کرد و افزود: جلوه بخشید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امحای نازیبایی دیوارهای شهری به روش «سند بلاست»

امحای نازیبایی دیوارهای شهری به روش «سند بلاست»