مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 19:022022-10-11اقتصادي

سالانه 40 میلیون دلار ارزش صادرات فرآورده خام دامی استان اصفهان است


مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان گفت: در طول سال حدود 40 میلیون دلار ارزش صادرات فراورده خام دامی از استان اصفهان است که نظارت علمی و تاییدیه سلامت این تولیدات برعهده دو دستگاه می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دکتر شهرام موحدی مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان اظهار کرد: خدمات دامپزشکی کشور حدود یک قرن سابقه فعالیت دارد که در سال 1304 با تشکیل مؤسسه دفع آفات حیوانی آغاز بکار کرد و در سال 1350 رسما قانون سازمان دامپزشکی کشور به تصویب رسید.

وی با اعلام اینکه بر اساس قانون مصوب مجلس، پیشگیری، مقابله و مبارزه با بیماری های دام از وظایف دامپزشکی تعیین شده، افزود: در سال بیش از 13 میلیون نوبت واکسیناسیون در دام های گوناگون، بیش از 250 هزار گاو تحت عملیات تست سل و بیش از 20 هزار قلاده سگ علیه بیماری واکسینه می شوند.

موحدی نظارت بر فرآورده های پروتیینی را یکی از وظایف مشترک بین اداره کل دامپزشکی و دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد و افزود: در طول سال حدود 40 میلیون دلار ارزش صادرات فراورده خام دامی از استان اصفهان است که نظارت علمی و تاییدیه سلامت این تولیدات برعهده دو دستگاه می باشد.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان به انجام فعالیت های که منشأ اولیه آن خفاش بود، نشان داد که هنوز بیماری های ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 40 میلیون دلار ارزش صادرات فرآورده خام دامی استان اصفهان است

سالانه 40 میلیون دلار ارزش صادرات فرآورده خام دامی استان اصفهان است