مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 15:372022-10-11سياسي

استاندار تهران: آرامش جامعه در گرو مشارکت مردم با پلیس است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از پایگاه خبری پلیس، محسن منصوری در دیدار با سرهنگ صادق آرمین مهر فرمانده یگان ویژه شرق استان تهران، - استاندار تهران یگان ویژه را عنصر اصلی آرامش در فضای جامعه دانست و گفت: اصل و اساس وجودی یگان ویژه بر مردم محوری استوار است و پلیس از میان مردم و برای مردم باید باشد و بقای آن به مشارکت و همکاری مردم با این نیرو بستگی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از پایگاه خبری پلیس، محسن منصوری در دیدار با سرهنگ صادق آرمین مهر فرمانده یگان ویژه شرق استان تهران، ضمن گرامی داشت هفته فراجا افزود: پلیس ستون امنیت در کشور و جامعه است و امروز کارکنان فراجا در قلب مردم جای دارند و مورد توجه و تشویق مردم ایران اسلامی هستند.

وی پلیس ویژه را عنصر اصلی آرامش در فضای جامعه دانست و تاکید کرد: اصل و اساس وجودی یگان ویژه بر مردم محوری استوار است و پلیس از میان مردم و برای مردم باید باشد و بقای آن به مشارکت و همکاری مردم با این نیرو بستگی دارد.

استاندار تهران ادامه داد: بدون شک امنیت مثال زدنی ایران اسلامی مرهون تلاش های شبانه روزی جان برکفان انتظامی جمهوری اسلامی ایران است که در اوج صلابت و اقتدار صورت می گیرد و در جای جای ایران اسلامی رشادت های حافظان نظم و امنیت می درخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: آرامش جامعه در گرو مشارکت مردم با پلیس است

استاندار تهران: آرامش جامعه در گرو مشارکت مردم با پلیس است