مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 12:222022-10-11ورزشي

عزیزی: انتخاب سرپرست از اختیارات وزارت ورزش است/ تا جمعه رییس هستم!


تعیین سرپرست برای فدراسیون گلف از اختیارات وزارت ورزش است و هر تصمیمی گرفته شود لازم الاجراست.

- حمید عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، در خصوص لغو مجمع فوق العاده فدراسیون گلف و انتخاب سرپرست  از سوی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: مجمع فوق العاده فدراسیون گلف با اعلام وزارت ورزش در تاریخ 2 آبان ماه لغو شده است و به زمان دیگری موکول شده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم چه تصمیمی گرفته می شود.

انتخاب سرپرست هم یکی از اختیارات وزارت ورزش است، من تا 22 مهر ماه 1401 از وزارت ورزش حکم دارم و برای بعد از آن هر تصمیمی گرفته شود لازم الاجراست و تعیین سرپرست هم یکی از وظایف وزرات ورزش است تا زمان انتخابات که رییس فدراسیون انتخاب شود.

رییس فدراسیون گلف در خصوص اعزام تیم ملی به رقابت های قهرمانی آسیا اقیانوسیه و جام سینگا تایلند گفت: جام سینگا یکی از معتبرترین جام های آسیایی است که در تایلند برگزار می شود، این مسابقات در گذشته به این شکل برگزار نمی شد و با توجه به تغییر شکل زمان برگزاری این مسابقات در آن شرکت خواهیم کرد.

این مسابقات علاوه بر معتبر بودن دارای رنکینگ جهانی برای ورزشکاران است که بسیار حائز اهمیت می باشد، چرا که مسابقات زیادی داریم که اصلا رنکینگ جهانی بازیکنان در آن ها دخیل نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزیزی: انتخاب سرپرست از اختیارات وزارت ورزش است/ تا جمعه رییس هستم!

عزیزی: انتخاب سرپرست از اختیارات وزارت ورزش است/ تا جمعه رییس هستم!