مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 12:222022-10-11دانش

برخورد قاطع با اخلال گران محیط های دانشگاهی صورت گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، هفت دفتر تشکل دانشجویی دانشگاه صنعتی قوچان در بیانیه ای ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر، از دستگاه های قضایی خواستند با عناصر برهم زننده نظم کشور در محیط های دانشگاهی، - 7 دفتر تشکل دانشجویی دانشگاه صنعتی قوچان در بیانیه ای از دستگاه های قضایی و امنیتی خواستند با اخلال گران محیط های دانشگاهی برخورد قاطع داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، هفت دفتر تشکل دانشجویی دانشگاه صنعتی قوچان در بیانیه ای ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر، از دستگاه های قضایی خواستند با عناصر برهم زننده نظم کشور در محیط های دانشگاهی، قاطعانه برخورد کنند.

در این بیانیه آمده است:در زمان کنونی که بار دیگر امت اسلامی مبتلا به فتنه های گوناگون است، دشمنان این مرز و بوم با سوءاستفاده از احساسات پاک جوانان میهن عزیزمان اقدام به هتک حرمت به ساحت سرور آژادگان جهان و شعائر حسینی کرده و امنیت جامعه را به شکل فتنه ای جدید مورد هجمه قرارداده اند.

این رویداد به یقین سبب دلشکستگی امام عصر (عج)، مقام عظمای ولایت و عموم مردم بالاخص فرهیختگان و جامعه نخبگانی شده است.

اکنون جامعه دانشگاهی به عنوان پاسداران عقاید و ارزش های والای دینی و ملی بار عظیمی را به دوش می کشد و لازم است در جهت شفاف سازی فضای غبارآل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با اخلال گران محیط های دانشگاهی صورت گیرد

برخورد قاطع با اخلال گران محیط های دانشگاهی صورت گیرد