مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 10:372022-10-11اقتصادي

آیا کوینکس (CoinEx) صرافی امنی برای ایرانیان است؟


آیا صرافی مشابه بایننس برای کاربران ایرانی وجود دارد؟ بهترین جایگزین بایننس (Binance) برای ایرانیان کدام صرافی است؟ آیا صرافی کوینکس (CoinEx) قابل اعتماد است؟ در این مقاله قصد داریم به این سوالات پاسخ دهیم و بتوانیم به رفع ابهامات ذهنی شما عزیزان کمک کنیم، - بهترین جایگزین بایننس (Binance) برای ایرانیان کدام صرافی است؟ صرافی بایننس (Binance) یکی از معتبر ترین مراکز خرید و فروش و تبادل ارز های دیجیتال است که با توجه به حجم بالای تراکنش های Binance یکی از برترین صرافی های ارز های دیجیتال است.

صرافی بایننس (Binance) امکانات مناسبی در اختیار کاربران قرار می دهد و با توجه به امنیت مناسبی که ایجاد کرده است گزینه بسیار مناسبی برای Trade می باشد.

البته این موضوع برای کاربران ایرانی درست نیست! صرافی بایننس به کاربران با هویت ایرانی سرویس نمی دهد اما قبلا سخت گیری زیادی نداشت و کاربران مختلف با استفاده از آی پی سایر کشورها اقدام به ساخت اکانت و استفاده از این پلتفرم می کردند.

اما بایننس اعلام کرده است که قرار است محدودیت هایی را برای اکانت های احراز هویت نشده اعمال کند و این یعنی باید کاربر ایرانی فرار را بر قرار ترجیح دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا کوینکس (CoinEx) صرافی امنی برای ایرانیان است؟

آیا کوینکس (CoinEx) صرافی امنی برای ایرانیان است؟