مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 09:522022-10-11پزشكي

آغاز توزیع کارت آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی از امروز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، متقاضیان آزمون ار امروز می توانند به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه ای (نام، - کارت شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال 1401، از امروز، 19 مهرماه روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، متقاضیان آزمون ار امروز می توانند به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه ای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و.

) و یا اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده، شماره سریال و کد پیگیری و .

) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه کنند و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است.

چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی شود، لازم است با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان و ورود به سامانه پاسخگویی سازمان سنجش و انتخاب نام آزمون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع کارت آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی از امروز

آغاز توزیع کارت آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی از امروز