مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 08:522022-10-11حوادث

ثبت 129 مورد فوتی ناشی از تصادفات جاده ای طی شش ماه امسال در یزد


رییس پلیس راه یزد با بیان این که تمام دوربین های نظارتی و اعمال قانون جاده های استان سالم و فعالند، گفت: طی شش ماه نخست امسال 129 مورد تصادف منجر به فوت در جاده های استان ثبت شده است.

- سرهنگ رحیم حاجی ده آبادی، رییس پلیس راه یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس از این استان، با بیان این که پلیس راه از سال 1347 در ایران تشکیل شده است، اظهار کرد: قبل از آن نظم و انضباط جاده های برون شهری به عهده ژاندارمری بوده است.

وی افزود: هشت پاسگاه پلیس راه در استان یزد مسئولیت امنیت و انضباط جاده ای را به عهده دارند و خلع های بین پاسگاهی توسط 28 راهدارخانه و تیم های گشتی پلیس راه پوشش داده می شود.

سرهنگ حاجی ده آبای بالغ بر 20 دستگاه دوربین نظارتی در سطح جاده های استان یزد فعال است، گفت: علاوه بر دوربین های نظارتی میانگین سرعت خودروها در جاده های استان یزد با 59 دستگاه دوربین ثبت سرعت نیز کنترل و اعمال می شود.

رییس پلیس راه استان یزد در خصوص میزان تصادفات جاده ای خاطرنشان کرد: در شش ماه نخست امسال 129 مورد فوتی حاصل تصادفات جاده ای گزارش شده که نسبت به سال گذشته 31 مورد افزایش یافته است.

وی میزان افزایش مجروحین و معلولیت ناشی از تصادفات جاده ای در استان یزد طی شش ماه نخست سال جاری را 530 نفر دانست و بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر یکهزار دستگاه خودر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 129 مورد فوتی ناشی از تصادفات جاده ای طی شش ماه امسال در یزد

ثبت 129 مورد فوتی ناشی از تصادفات جاده ای طی شش ماه امسال در یزد