مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 18:122022-10-10سياسي

واکنش دادستان به درگیری در زندان مرکزی رشت: در حال حاضر وضعیت زندان مطلوب است


رییس کل دادگستری استان گیلان به همراه سید مهدی فلاح میری، دادستان مرکز استان و تعدادی از مسئولان قضایی امروز از زندان مرکزی رشت بازدید کردند.

- واکنش دادستان به درگیری در زندان مرکزی رشت: در حال حاضر وضعیت زندان مطلوب است رییس کل دادگستری استان گیلان به همراه سید مهدی فلاح میری، دادستان مرکز استان و تعدادی از مسئولان قضایی امروز از زندان مرکزی رشت بازدید کردند.

دادستان مرکز گیلان با بیان اینکه در حال حاضر  وضعیت زندان رشت مطلوب بوده و زندانیان به امور روزمره خود مشغول می باشند، گفت: رییس کل دادگستری گیلان و تعدادی از مسئولان قضایی از زندان مرکزی رشت بازدید کردند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دادگستری گیلان، حمزه خلیلی، رییس کل دادگستری استان گیلان به همراه سید مهدی فلاح میری، دادستان مرکز استان و تعدادی از مسئولان قضایی امروز از زندان مرکزی رشت بازدید کردند.

  سید مهدی فلاح میری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، با اشاره به درگیری شب گذشته در زندان مرکزی رشت و با تقدیر و تشکر از حضور به موقع نیروهای نظامی و انتظامی گفت: در حال حاضر وضعیت زندان رشت مطلوب بوده و زندانیان به امور روزمره خود مشغول می باشند.

  وی خاطرنشان کرد: در معیت ریاست کل دادگستری استان گیلان و مسئولان قضایی استان با دیدار چهره به چهره زندانیان، دستور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دادستان به درگیری در زندان مرکزی رشت: در حال حاضر وضعیت زندان مطلوب است

واکنش دادستان به درگیری در زندان مرکزی رشت: در حال حاضر وضعیت زندان مطلوب است