مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 11:472022-10-10سياسي

پیامبر(ص) محور وحدت جهان اسلام است/ وحدت به معنای تغییر مذاهب نیست


حجت الاسلام سعید عسکری مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اینکه حضرت محمد(ص) در قرآن کریم به عنوان رحمت للعالمین معرفی شده است، اظهار کرد: وحدت از صفات پیامبر بزرگوار اسلام  و آن حضرت محور وحدت جهان اسلام است.

وی گفت: پیامبر اکرم(ص) می فرمایند دست خداوند بر سر جماعت و شیطان همراه کسی است که با جماعت مسلمانان ناسازگاری دارد و با توجه به این فرموده پیامبر مکرم اسلام اگر عموم مردم با هم اتحاد و وحدت داشته باشند عنایت ویژه خداوند شامل حالشان خواهد شد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور عنوان کرد: بنا به احادیثی که از حضرت محمد (ص) در کتاب های اهل سنت آمده است، رسول خداوند می فرمایند مؤمنان برای یکدیگر مانند اجزای یک ساختمان هستند که موجب تقویت و استحکام همدیگر می شوند .

عسکری افزود: اگر مؤمنین با همدیگر اتحاد و برادری داشته باشند توان و مقابله بیشتری دارند و می توانند به اهداف عالی خود برسند.

وی به وحدت در جهان اسلام هم گریزی زد و با تأکید بر اینکه وحدت یکی از ضروری ترین نیازهای امروز جامعه است و به معنای تغییر مذاهب نیست، تصریح کرد: وحدت بحث ضروری در جهان امروز برای مسلمانان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامبر(ص) محور وحدت جهان اسلام است/ وحدت به معنای تغییر مذاهب نیست

پیامبر(ص) محور وحدت جهان اسلام است/ وحدت به معنای تغییر مذاهب نیست