مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 11:172022-10-10سياسي

نشست هفتگی سخنگوی وزارت خارجه


سخنگوی وزارت امور خارجه امروز در نشست هفتگی با خبرنگاران به تشریح آخرین تحولات در حوزه سیاست خارجی پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، ناصر کنعانی سخنگوی اکرم (ص) را تبریک گفت و افزود: هفته برادری و مودت و تمرکز بر مبانی و اصول مشترک بین ابنا امت اسلامی از همه گرایشات است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: رسول مکرم اسلام قله رفیع کرامت و ارزش های انسانی است و این هفته فرصت خوبی برای امت اسلامی است که بر مشترکات تأکید کرده و از اختلاف نظرات پرهیز کنند.

این دیپلمات ارشد ایرانی در پاسخ به سؤالی درباره موضع گیری غیرمتعارف کشورهای اروپایی در خصوص اغتشاشات اخیر در ایران و حمله به سفارت ایران در دانمارک و اقدامات وزارت خارجه در این خصوص بیان کرد: متاسفانه شاهد رفتار دوگانه این کشورها در مبحث حقوق بشر هستیم.

بسیار جالب است همزمان از مخالفت خودشان با خشونت صحبت می کنند و همزمان به دولت ایران توصیه می کنند در برابر کسانی که امنیت عمومی را بر هم زدند خویشتنداری کرده و از دست زدن به اقدامات خشونت آمیز پرهیز کنید.

کنعانی ادامه داد: ایران بارها گفته شنونده اعتراض و انتقاد است و به گفت وگو اعتقاد دارد و حرف شنودگان را خواهد شنید ولی ایران به عنوان حافظ امنیت شهروندانش در مقابل آشوب و اغتشاش نمی تواند دست بسته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست هفتگی سخنگوی وزارت خارجه

نشست هفتگی سخنگوی وزارت خارجه