مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 11:072022-10-10سياسي

پیامبر(ص) محور وحدت جهان اسلام است/ وحدت به معنای تغییر مذاهب نیست


مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: پیامبر مکرم اسلام محور وحدت جهان است و وحدت یکی از ضروری ترین نیازهای امروز جامعه است.

- حجت الاسلام سعید عسکری در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اینکه حضرت محمد(ص) در قرآن کریم به عنوان رحمت للعالمین معرفی شده است، اظهار کرد: وحدت از صفات پیامبر بزرگوار اسلام است و پیامبر مکرم اسلام محور وحدت جهان اسلام است.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: پیامبر اکرم(ص) می فرمایند دست خداوند بر سر جماعت است و شیطان همراه کسی است که با جماعت مسلمانان ناسازگاری دارد و با توجه به این فرموده پیامبر مکرم اسلام اگر عموم مردم با هم اتحاد و وحدت داشته باشند عنایت ویژه خداوند شامل حالشان خواهد شد.

وی عنوان کرد: بنا به احادیثی که از حضرت محمد (ص) در کتاب های اهل سنت آمده است، رسول خداوند می فرمایند مؤمنان برای یکدیگر مانند اجزای یک ساختمان هستند که موجب تقویت و استحکام همدیگر می شوند .

وی افزود: اگر مؤمنین با همدیگر اتحاد و برادری داشته باشند توان و مقابله بیشتری دارند و می توانند به اهداف عالی خود برسند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، به وحدت در جهان اسلام هم گریزی زد و گفت: وحدت یکی از ضروری ترین نیازهای امروز جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامبر(ص) محور وحدت جهان اسلام است/ وحدت به معنای تغییر مذاهب نیست

پیامبر(ص) محور وحدت جهان اسلام است/ وحدت به معنای تغییر مذاهب نیست