مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 21:172022-10-09فرهنگي

گشایش نخستین جشنواره اقوام ایرانی در رشت


نخستین جشنواره اقوام ایرانی با هدف آشنایی استان ها با فرهنگ و رسوم یکدیگر در کنار نمایشگاهی از انواع گل و گیاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی رشت گشایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، امروز هشتمین نمایشگاه گل و گیاه و نخستین جشنواره اقوام ایرانی در گیلان به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی رشت، گشایش یافت.

  به گفته مجری هشتمین نمایشگاه گل و گیاه و ادوات باغبانی و نخستین جشنواره اقوام ایرانی در استان گیلان، 80 شرکت کننده در این نمایشگاه با غرفه دارانی از 15 استان کشور در این رویداد شرکت کرده و علاوه بر گل و گیاه و ادوات باغبانی، سوغات، هدایا و صنایع دستی استان ها را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

  به گفته حامد خورشیدی، 30 درصد از شرکت کنندگان در این نمایشگاه گیلانی هستند و در ورودی نمایشگاه یک سیاه چادر نیز برپا شده است.

  مجری هشتمین نمایشگاه گل و گیاه و ادوات باغبانی و نخستین جشنواره اقوام ایرانی در استان گیلان، یکی از مهمترین دستاوردهای برگزاری جشنواره اقوام ایرانی را اتحاد بین قوم های مختلف و آشنایی مردم با آداب و رسوم و آیین های سنتی استان های کشور برشمرده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محل دایمی نمایشگاه های بین المللی گیلان در رشت تا تاریخ 22 مهر از ساعت 16 الی 22 آماده پذیرایی از بازدیدکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشایش نخستین جشنواره اقوام ایرانی در رشت

گشایش نخستین جشنواره اقوام ایرانی در رشت