مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 19:322022-10-09سياسي

گلایه رییس فراکسیون مقابله با آسیب های اجتماعی مجلس از شورای شهر


عضو هیئت رییسه و رییس فراکسیون مقابله با آسیب های اجتماعی مجلس گفت: این فراکسیون با نهادهای مختلف جلساتی برگزار کرد تا بحث سازماندهی آسیب های اجتماعی آغاز شود و شورای شهر تهران و دولت سابق هم قول همکاری دادند اما با تغییر شورای شهر و دولت طرح متوقف شد.

- احمد نادری، رییس فراکسیون مبارزه با آسیب های اجتماعی مجلس امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: این فراکسیون با نهادهای مختلف جلساتی برگزار کرد و محله هرندی تهران هم به عنوان نمونه انتخاب شد تا بحث سازماندهی آسیب های اجتماعی از این محله شروع شود و از طرف شورای شهر تهران و دولت سابق قول هایی هم برای همکاری داده شد.

وی اظهار داشت: با تغییر شورای شهر و دولت این جلسات متوقف شد و قرار بود نهادهای متولی دیگر هم اقداماتی انجام دهند که متأسفانه به جایی نرسیده است.

نادری با بیان اینکه در ادامه بیشتر موضوعات نظارتی و بودجه در دستور کار فراکسیون قرار گرفت، افزود: بودجه های برای حوادث اخیر تشریح کرد: سه شنبه هفته گذشته معاون سیاسی اجتماعی وزیر کشور در فراکسیون حضور پیدا کرد و این هفته هم با حضور معاون اجتماعی فراجا جلسه ای تشکیل خواهد شد.

نادری ادامه داد: بنا داریم با دستگاه های دیگر نیز جلساتی برای بررسی علل اجتماعی اغتشاشات اخیر برگزار کنیم و هم در بعد نظارتی و هم قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه رییس فراکسیون مقابله با آسیب های اجتماعی مجلس از شورای شهر

گلایه رییس فراکسیون مقابله با آسیب های اجتماعی مجلس از شورای شهر