مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 18:472022-10-09سياسي

تصویب کلیات لایحه معافیت مالیاتی واردات مواد اولیه دارویی و پزشکی


در نشست امروز لایحه معافیت مالیات بر ارزش افزوده از مواد اولیه دارو، شیر خشک و تجهیزات پرشکی با حضور رییس سازمان امور مالیاتی در کمیسیون بحث و بررسی شد.

- در نشست امروز لایحه معافیت مالیات بر ارزش افزوده از مواد اولیه دارو، شیر خشک و تجهیزات پرشکی با حضور رییس سازمان امور مالیاتی در کمیسیون بحث و بررسی شد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات لایحه معافیت مالیاتی واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی در نشست این کمیسیون خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمدرضا پورابراهیمی در توضیح نشست امروز یکشنبه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: در نشست امروز لایحه معافیت مالیات بر ارزش افزوده از مواد اولیه دارو، شیر خشک و تجهیزات پرشکی با حضور رییس سازمان امور مالیاتی در کمیسیون بحث و بررسی شد.

  رییس کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم افزود: در این نشست کلیات این لایحه به تصویب رسید و  مقرر شد تا پایان هفته جزییات آن بررسی شده تا گزارش آن در صورت نهایی شدن تا هفته آینده به صحن علنی ارسال شود.

  پورابراهیمی با اشاره به دیگر دستور جلسه امروز کمیسیون اقتصادی یادآور شد: لایحه پروتکل اصلاحی موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و تبادل اطلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب کلیات لایحه معافیت مالیاتی واردات مواد اولیه دارویی و پزشکی

تصویب کلیات لایحه معافیت مالیاتی واردات مواد اولیه دارویی و پزشکی