مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 17:172022-10-09اجتماعي

رصد و پایش مشکلات حوزه آموزشی توسط فرمانداری کرج


رصد و پایش چالش های حوزه آموزش و پرورش، از وظایف کارگروه آموزش و پرورش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، غفورقاسم پور، معاون استاندار البرز و فرماندار شهرستان کرج در خصوص وجود مشکل و چالش های در فضای آموزش و پرورش استان البرز، گفت: کارگروهی در سطح استان با عنوان کارگروه آموزش و پرورش ایجاد شده است که جلسات به صورت مرتب برای رفع مشکلات و نواقص پیش رو برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در این کارگروه موضوعات و احیانا مشکلات و چالش هایی که در حوزه آموزش و پرورش با آنها روبه رو هستیم تصمیم گیری و به دستگاه های مرتبط اعلام می شوند.

قاسم پور در ادامه خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری این جلسات و کارگروه ها، زیبا سازی و آسفالت مدارس و مسائلی از این قبیل در حوزه آموزش و پرورش که نیاز است در رابطه با بحث مدارس شهرستان عملی شود در این کارگروه ها جمع بندی و ابلاغ می شود و ما نیز رصد و پایش می کنیم که این مصوبات توسط دستگاه های اجرایی به ویژه در حوزه ی شهرداری های اجرا شوند.

فرماندار کرج در پایان بیان کرد: امیدواریم پس از حدود دو سال که تعطیلی مدارس را شاهد بودیم ، حوزه آموزش و پرورش ، مدارس و دانش آموزان سال تحصیلی جدید را در سایه ی تلاش های همکاران ما در حوزه آموزش و پرورش با قدرت و شکوه هرچه تمام آغاز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد و پایش مشکلات حوزه آموزشی توسط فرمانداری کرج

رصد و پایش مشکلات حوزه آموزشی توسط فرمانداری کرج