مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 11:172022-10-09سياسي

شهردار قزوین: برخی مسئولان استانی در مسیر اجرای پروژه های شهری گره می اندازند


در حالی که پروژه هایی همچون پروژه آیت الله باریک بین تاییدیه کشوری دارد اما متاسفانه برخی مسئولان اقدام به گره انداختن در مسیر اجرای آن ها می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مهدی صباغی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین اظهار کرد: بعضی از کارها نیازمند اقدامات ملی نیست و در داخل استان حل و فصل می شوند اما متاسفانه مشکلاتی را در داخل استان داریم که به دلیل مقاومت بعضی از مسئولان دولتی است.

وی افزود: بنا داشتیم تا پروژه های نیمه کاره را تا پایان سال به اتمام برسانیم و سال بعد اقدام به آغاز  پروژه جدید کنیم.

شهردار قزوین خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در منطقه هادی آباد 36 هزار شهروند قزوینی سکونت دارند و بازآفرینی در آن ضرورت دارد، بر این اساس علیرغم آنکه معاون وزیر بحث بازآفرینی را به استاندار واگذار کرده اما این منطقه باز آفرینی نمی شود در حالی که همگی موظف به ارائه خدمات به مناطق کم برخوردار هستیم.

صباغی اضافه کرد: در موضوع پل امام رضا(ع) به دلیل ممانعت هایی که از سوی مسئولان استانداری ایجاد شد هزار میلیارد تومان از بودجه بیت المال در معرض از بین رفتن قرار گرفت.

وی گفت: در حال حاضر برای اجرای پل امام رضا(ع) درگیر مسائل حقوقی هستیم اگر چه یکبار تبرئه شدیم اما دوباره قرار بازرسی گذاشته شد که این مرحله را نیز پشت سر خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار قزوین: برخی مسئولان استانی در مسیر اجرای پروژه های شهری گره می اندازند

شهردار قزوین: برخی مسئولان استانی در مسیر اجرای پروژه های شهری گره می اندازند