مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 10:072022-10-09دانش

غیبت های غیرموجه دانشجویان منجر به حذف درس آن ها می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قاسم عمو عابدینی با اشاره به غیبت های غیرموجه دانشجویان با توجه به حضوری بودن آموزش گفت: تمام کلاس های دانشگاه به صورت حضوری برگزار می شود، - معاون آموزشی وزارت علوم گفت: دانشجویان درصورتی که بیش از 3 مرتبه غیبت غیرموجه داشته باشند با توجه به حضوری بودن آموزش، منجر به حذف درس و محرومیت آن ها از امتحان خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قاسم عمو عابدینی با اشاره به غیبت های غیرموجه دانشجویان با توجه به حضوری بودن آموزش گفت: تمام کلاس های دانشگاه به صورت حضوری برگزار می شود، بدیهی است، غیبت های غیر موجه مشمول مقررات آموزشی خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس مقررات آموزشی چنانچه دانشجویی سه مرتبه غیبت غیرموجه داشته باشد، برای بار چهارم باید آن درس را حذف کند.

معاون آموزشی وزارت علوم افزود: تمام دانشجویان می دانند که بر اساس مقررات آموزشی اگر سه جلسه غیبت غیرموجه داشته باشند، جلسه چهارم دیگر نمی توانند در کلاس حاضر شده و باید درس را حذف کنند، چون دانشکده و آموزش می تواند به دانشجو اعلام کند که وی اجازه ورود به امتحان مربوطه را ندارید و اگر امتحان را هم ندهد برای وی صفر رد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیبت های غیرموجه دانشجویان منجر به حذف درس آن ها می شود

غیبت های غیرموجه دانشجویان منجر به حذف درس آن ها می شود