مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 09:122022-10-09سياسي

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری پیشوا منصوب شد


با حکم استاندار تهران، «فاضل کارخانه» به عنوان معاون سیاسی انتظامی فرماندار پیشوا منصوب شد تا آخرین تغییر مدیریتی جدی دولت سیزدهم در فرمانداری شهرستان پیشوا شکل بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، پس از بحث های فراوان در خصوص به کارگیری مدیران جوان و انقلابی در دولت سیزدهم که توسط عموم مردم و نخبگان دیار پانزده خرداد مطرح می شد، بالاخره مهمترین معاون فرمانداری پیشوا نیز تغییر و فاضل کارخانه به این سمت منصوب شد.

برهمین اساس با حکم محسن منصوری استاندار تهران، فاضل کارخانه به عنوان معاون سیاسی انتظامی فرمانداری پیشوا منصوب شد تا آخرین تغییر مدیریتی جدید دولت سیزدهم در شهرستان پیشوا شکل بگیرد.

فاضل کارخانه که از جوانان مومن، انقلابی و خوشنام شهرستان پیشوا است، درحالی به عنوان معاون سیاسی جدید فرمانداری پیشوا انتخاب شد که سال ها فعالیت در حوزه های فرهنگی، سیاسی و امنیتی مختلف ازجمله عضویت در شورای تبیین مواضع دانشگاه آزاد ورامین و پیشوا و به عنوان مشاور فرماندار ورامین مشغول فعالیت بوده است.

حال پس از آخرین تغییر در معاونت های فرمانداری پیشوا بعد از گذشت حدود یکسال از معرفی فرماندار این شهرستان، امید است تا با سرعت شاهد معرفی نیروهای تازه نفس، توانمند و دارای دغدغه برای حل مشکلات مردم در سطح این شهرستان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری پیشوا منصوب شد

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری پیشوا منصوب شد