مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 20:372022-10-08ورزشي

فعالیت 500 بسکتبالیست بیمه شده در ایلام


رییس هیات بسکتبال استان ایلام گفت: در حال حاضر 500 بسکتبالیست بیمه شده در استان در حال فعالیتند که از این تعداد 280 نفر آقا و 220 نفر خانم هستند.

رییس هیات بسکتبال استان ایلام - مصطفی حیدریان رییس هیات بسکتبال استان ایلام شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در حال حاضر 500 بسکتبالیست بیمه شده در استان در حال فعالیتند که از این تعداد 280 نفر آقا و 220 نفر خانم هستند.

  وی افزود: بسکتبال ایلام در سال جاری نتایج درخشانی را کسب کرده به طوری که در سه مقطع نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بازیکن در تیم ملی داریم.

رییس هیات بسکتبال ایلام در معرفی افراد ایلامی حاضر در تیم ملی گفت: تا کنون تعدادی از بازیکنان ما توانسته اند به اردوی تیم ملی دعوت شوند؛ برای مثال محمد امین خسروی بازیکن تیم ملی نوجوانان و تیم ملی جوانان و امیرحسین رضایی فر عضو تیم ملی بسکتبال سه نفره و سامان طاهرپور از اعضای حاضر در لیگ برتر بسکتبال هستند.

حیدریان تصریح کرد: در حال حاضر دو تیم صدرا و آینده سازان ایلام در لیگ برتر بسکتبال سه نفره ایران حضور دارند و  همچنین ایلام،  آمادگی حضور در لیگ بسکتبال پنج نفره و لیگ جوانان بسکتبال ایران را نیز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 500 بسکتبالیست بیمه شده در ایلام

فعالیت 500 بسکتبالیست بیمه شده در ایلام