مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 16:522022-10-08سياسي

اقتدار امروز نیروی دریایی سپاه مایه مباهات ملت ایران است


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه گفت: امروز با اقتداری که ملت ایران در سایه نیروهای مسلح قدرتمند بدست آورده اند، پای هر متجاوزی را خرد می کنند و روحیه معنویت از ابتدای اروندرود در خلیج فارس تا پایان دریای عمان سبب سیادت و آقایی ملت ایران شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحمید رییسی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه ظهر امروز در گفت وگویی رسانه ای اظهار کرد: مسلمانان دشمن مشترکی دارند که عملکرد او در همه دهه های اخیر نیز موید آن است که این دشمن مشترک، اسلام را هدف گرفته است تا عامل وحدت میان شیعه و سنی و قبایل مختلف را در هم بشکند.

وی دفاع شهید سلیمانی از مردم فلسطین، هستند و صهیونیست ها نمی خواهند امنیت و آرامش در بلاد اسلامی و استقلال و عزت آنها حاکم باشد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه تأکید کرد: دشمن نمی خواهد ایران قوی باشد و وقتی اقتدار ملت ها را می بیند، وحدت آنها را نشانه می رود تا قدرت و انسجام ملی را بشکند و راهی برای نفوذ خود پیدا کند.

حجت الاسلام رییسی با بیان این که حفظ وحدت در این مقطع برای حفظ آرامش و تمامیت ارضی کشور بسیار اهمیت دارد، گفت: شهید مهدوی در نبرد با آمریکای جنایتکار به شهید رسید و این شهید بزرگوار با 4 قایق کلاس عاشورا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار امروز نیروی دریایی سپاه مایه مباهات ملت ایران است

اقتدار امروز نیروی دریایی سپاه مایه مباهات ملت ایران است