مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 15:022022-10-08فرهنگي

آثار خانم برنده نوبل ادبیات امسال چه زمانی به ایران آمد؟


برنده نوبل ادبیات 2022 که روز پنج شنبه توسط آکادمی سوئدی اعلام شد، باز هم یک نویسنده و استاد دانشگاه فرانسوی ست که به پاس «جسارت و دقت در آشکار کردن ریشه ها، - برنده نوبل ادبیات 2022 که روز پنج شنبه توسط آکادمی سوئدی اعلام شد، باز هم یک نویسنده و استاد دانشگاه فرانسوی ست که به پاس جسارت و دقت در آشکار کردن ریشه ها، بیگانگی ها و محدودیت های جمعی حافظه شخصی این جایزه را از آن خود کرده است.

ایسنا نوشت: زنی فرانسوی که با به دست آوردن جایزه نوبل ادبیات سال 2022 فرمول ناشناخته بودن برگزیدگان این جایزه را در سال های اخیر به هم زد؛ آنی ارنو است که نامش 33سال پیش منزل به منزل و پس از آن با یک زن به ایران آمد.

نویسنده فرانسوی برگزیده نوبل ادبیات، پاتریک مودیانو بود که در سال 2014 و به خاطر هنر حافظه که با برانگیختن سرنوشت انسانی غیرقابل فهم و کشف زندگی در جهان از طریق شغل این جایزه را به دست آورد.

حالا اما برنده نوبل ادبیات 2022 که روز پنج شنبه توسط آکادمی سوئدی اعلام شد، باز هم یک نویسنده و استاد دانشگاه فرانسوی ست که به پاس جسارت و دقت در آشکار کردن ریشه ها، بیگانگی ها و محدودیت های جمعی حافظه شخصی این جایزه را از آن خود کرده است.

او که در سال 2019 به گاردین گفته وظیفه یک رمان نویس، گفتن حقیقت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار خانم برنده نوبل ادبیات امسال چه زمانی به ایران آمد؟

آثار خانم برنده نوبل ادبیات امسال چه زمانی به ایران آمد؟