مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 14:122022-10-08سياسي

شهید محمدشریف آرش: ما پیروزیم چون خدا با ماست و اسلام پشتیبان ماست


شهید محمدشریف آرش در وصیت نامه خود آورده است: ما پیروزیم برای این که خدا با ماست برای اینکه اسلام پشتیبان ماست و ما پیروزیم برای این که ایمان داریم و برای این که شهادت را در آغوش می گیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، شهید محمدشریف آرش فرزند محمدتقی متولد سوم مهرماه 1328 در شهرستان بیارجمند به دنیا آمد.

وی در دفاع مقدس در یگان عملیاتی سپاه شاهرود و گردان حضرت معصومه(س) اعزام به جبهه شد؛ در سن 33سالگی تاریخ بیستم بهمن ماه 1361 در عملیات والفجر مقدماتی در محل رقابیه به درجه شهادت نائل آمد.

در ادامه بخشی از وصیت نامه شهید محمد شریف آرش را می خوانید.

بسم الله الرحمن الرحیم با درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و با درود فراوان بر تمام شهدای اسلام.

اماما به خون شهیدان بهشت قسم می خورم تا خون در بدن دارم از پای ننشینم و تنها آرزویم شرکت در جبهه و راه الله است که همچنین برای رضایت اینکه همسرم اجازه دهد من به جبهه بروم به او گفتم با وضو برای امضای رضایت نامه بیا تا این که پیروزی اسلام بر کفر جهانی ثابت شود.

ما در زمانی زندگی می­ کنیم که برادران مسلمان فلسطینی در زیر چکمه زورگویان فریاد یاری می طلبند و دستشان به دعا به سوی خداوندشان است و من چگونه بنشینم و همچنان به خواب رویم و واقعیت ها را نادیده بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید محمدشریف آرش: ما پیروزیم چون خدا با ماست و اسلام پشتیبان ماست

شهید محمدشریف آرش: ما پیروزیم چون خدا با ماست و اسلام پشتیبان ماست