مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 11:572022-10-08اقتصادي

تولید خودرو برقی در انتظار حمایت نهادهای حاکمیتی


نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم همکاری برای تولید و تجاری سازی خودروهای برقی از سوی نهادهای حاکمیتی گفت: با توجه به این که شرایط برای تولید خودرو برقی از سوی خودروسازان فراهم است باید سفارش گذاری و درخواست خرید و تامین منابع مالی از سوی دولت انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- سید مصطفی میرسلیم در حاشیه بازدید مدیرعامل ایران خودرو از شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو با بیان این که توانمندی و ظرفیت های بالایی در این مرکز وجود دارد گفت: با تحولات و توسعه صورت گرفته شاهد افزایش توانمندی در طراحی و ارتقا و تولید انواع موتورها بدون وابستگی به منابع خارجی هستیم.

وی درباره توانمندی در حوزه طراحی و توسعه موتورهای خودروهای سنگین و نیمه سنگین اظهار کرد: افزایش هزینه سوخت این امکان را به ما می دهد که با تولید موتورهای دیزلی سهم خوبی از بازارهای کشورهای هم جوار و آفریقایی به دست آوریم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: توجه به طراحی و تولید موتور برای خودروهای سنگین ضروری است و کاربردهای متنوعی دارد.

میرسلیم در عین حال ضمن انتقاد از واردات خودروهای تجاری دست دوم به کشور گفت: ایران خودرو دیزل در دوره اخیر رشد بسیار خوبی در تولید خودرو تجاری، باری و مسافری داشته و قادر به تامین نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید خودرو برقی در انتظار حمایت نهادهای حاکمیتی

تولید خودرو برقی در انتظار حمایت نهادهای حاکمیتی