مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 11:022022-10-08اجتماعي

خط کشی100 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نیر


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نیر گفت: به منظور ارتقای ایمنی راه ها، 100 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نیر طی 6 ماه گذشته خط کشی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی نجف قلیزاده صبح امروز در بازدید از محور نیر- سراب اظهار کرد: به منظور ارتقای ایمنی راه ها، 100 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نیر طی 6 ماه گذشته خط کشی شده است و در این مدت، راهداران با استفاده از 1000 تن آسفالت سرد و گرم، محورهای مواصلاتی این شهرستان را لکه گیری کرده اند.

وی با اشاره به این که 500 کیلومتر از حریم راه های شهرستان نیر در 6 ماه گذشته تسطیح و شانه زنی شده، افزود: در مدت یادشده 8 کیلومتر از افتادگی شانه راه در محور اصلی نیر - سراب و راه های روستایی اصلاح و 700 مترمکعب از حاشیه راه ها از نخاله پاک سازی شده است.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نیر با اشاره به رگلاژ و تسطیح 50هزار مترمربع از راه های شنی این شهرستان، ادامه داد: راهداران 20هزار مترمکعب عملیات ریزش برداری در محدوده رانش انجام داده اند.

آزادسازی 60 مورد حریم راه در شهرستان نیر نجف قلیزاده حفاظت از حریم راه به عنوان سرمایه ملی را از وظایف مهم راهداران برشمرد و بیان کرد: با حضور گشت راهداری در محورها، تاکنون 60 مورد آزادسازی حریم راه انجام شده و با اخذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط کشی100 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نیر

خط کشی100 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نیر