مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 06:072022-10-08ورزشي

طرف حساب تیم ملی کشتی ایران فدراسیون جهانی است!


طبق برنامه ریزی اتحادیه جهانی کشتی مسابقات جهانی کشتی آزاد آذر ماه در آمریکا برگزار خواهد شد و وظیفه میزبان فراهم کردن شرایط برای حضور تیم های دعوت شده به این مسابقات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، رقابت های جام جهانی کشتی آزاد قرار است در روزهای 19 و 20 آذر ماه در آمریکا برگزار شود.

هفته گذشته در فاصله 2 ماه تا برگزاری این رقابت ها، سایت روسی wrestdag، روز چهارشنبه مدعی شد به دلیل احتمال عدم صدور ویزا برای تیم ایران، احتمالا این رقابت ها بدون حضور ایران برگزار می شود و اسلواکی جایگزین ایران خواهد شد.

این در حالی است که تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بهمن ماه سال گذشته به دعوت فدراسیون کشتی آمریکا برای اردوی مشترک و دیدار های دوستانه قرار بود راهی این کشور شود، اما به دلیل صادر نشدن 6 کشتی گیر علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی را به لغو این سفر وا داشت.

در همین راستا ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره وضعیت تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات جهانی کشتی آزاد آمریکا اظهار داشت: من امروز نمی توانم درباره این موضوع اظهار نظر کنم که آیا صادر می شود یا نمی شود.

تنها موضوعی من می توانم به آن اشاره کنم و بگویم این است که با توجه به برنامه ریزی اتحادیه جهانی کشتی مسابقات جهانی کشتی آزاد آذر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرف حساب تیم ملی کشتی ایران فدراسیون جهانی است!

طرف حساب تیم ملی کشتی ایران فدراسیون جهانی است!