مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 16:122022-10-07بين الملل

واکنش لاوروف به درخواست عجیب زلنسکی از ناتو


وزیر خارجه روسیه در واکنش به درخواست رییس جمهور اوکراین از ناتو برای انجام حمله پیش دستانه اتمی علیه مسکو، گفت رژیم کی یف خطراتی را در ارتباط با استفاده احتمالی از سلاح های کشتار جمعی ایجاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سرگیی لاوروف وزیر خارجه روسیه جمعه (هفتم اکتبر) در واکنش به درخواست ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین از ناتو برای انجام حمله پیش دستانه اتمی علیه روسیه، گفت رژیم کی یف خطراتی را در ارتباط با استفاده احتمالی از سلاح های کشتار جمعی ایجاد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک ، وی اظهار داشت: نمی توانیم در خصوص مباحث اخیر درباره احتمال استفاده از تسلیحات اتمی ساکت بمانیم و بخصوص در همین ارتباط نمی توانیم بر اقدامات بی ملاحظه رژیم کی یف که با هدف ایجاد خطرات استفاده از انواع مختلف تسلیحات کشتار جمعی است، چشم پوشی کنیم.

وزیر خارجه روسیه در ادامه به آمریکا درباره کمک بی ملاحظه به اوکراین هشدار داد و گفت واشنگتن و بروکسل همچنان به ارائه گسترده تسلیحات به کی یف ادامه می دهند.

لاوروف گفت: به ایالات متحده و سایر حامیان رژیم کی یف درباره مداخله بیشتر و بیشتر در وضعیت به عنوان طرف های درگیری هشدار می دهیم.

او همچنین تاکید کرد که اظهارات زلنسکی و درخواست برای حمله اتمی علیه فدراسیون روسیه مدرکی دال بر نیاز به عملیات ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش لاوروف به درخواست عجیب زلنسکی از ناتو

واکنش لاوروف به درخواست عجیب زلنسکی از ناتو