مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 16:072022-10-07بين الملل

مسکو: غرب به دنبال تنبیه روسیه به خاطر سیاست های مستقل داخلی و خارجی است


نماینده ویژه روسیه در سازمان های بین المللی در ژنو تاکید کرد که کشورهای غربی به دنبال تنبیه مسکو به خاطر سیاست های مستقل این کشور هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گنادی گاتیلوف نماینده دائم روسیه در سازمانهای بین المللی مستقر در ژنو، کشورهای غربی را به تنبیه روسیه به خاطر استقلال این کشور متهم کرد.

براساس گزارش خبرگزاری تاس، گاتیلوف گفت، کشورهای غربی در حال استفاده از شورای حقوق بشر سازمان ملل برای اهداف و مقاصد سیاسی بیشتر و تنبیه روسیه به خاطر سیاستهای مستقل خود است.

  این دیپلمات روس در پنجاه و یکمین نشست شورای حقوق بشر در ژنو، پیش نویس قطعنامه ضد روسی توسط کشورهای غربی را ساخته و پرداخته القائات و تلقینات ایالات متحده و کشورهای اقمار آن خواند.

  وی اضافه کرد، این قطعنامه نمونه دیگری از این است که چگونه کشورهای غربی از شورای حقوق بشر برای دستیابی به اهداف سیاسی خود استفاده می کنند و هدف واقعی آنها ایجاد یک اهرم فشار دیگر بر روسیه است.

وی تصریح کرد: این یک تلاش دیگر برای تنبیه مسکو به دلیل سیاست خارجی و داخلی مستقل و همچنین نگه داشتن روسیه به عنوان یک دستور کار برای ادامه اتهامات واهی و غلط به این کشور در این شورا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: غرب به دنبال تنبیه روسیه به خاطر سیاست های مستقل داخلی و خارجی است

مسکو: غرب به دنبال تنبیه روسیه به خاطر سیاست های مستقل داخلی و خارجی است