مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 10:322022-10-07بين الملل

چاقوکشی در لاس وگاس با 2 تن کشته و 6 تن زخمی


پلیس محلی ایالات نوادا پنجشنبه شب اعلام کرد که در یک چاقوکشی در شهر لاس وگاس 2 تن کشته و 6 تن زخمی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از الجزیره، حدود 21 سال بعد از حملات تروریستی 11 سپتامبر؛ آمریکا همچنان کشوری ناامن است که اتحاد در آن وجود ندارد، بلکه بیش از قبل دچار جدایی و ازهم گسیختگی شده است.

شرایط آشفته ایجادشده هم زمان با بازگشت نیروهای آمریکایی از افغانستان بار دیگر زخم های قدیمی سر باز کرده است و بسیاری از آمریکایی از خود می پرسند که علت ناامنی در کشورشان چیست؟ تیراندازی و چاقو کشی در معابر و اماکن عمومی در آمریکا همواره در صدر بیشترین حوادث قرار دارد، هرچند به تازگی مشخص شده که تعداد بیشتری از تیراندازی ها در آمریکا نه در اماکن عمومی بلکه در خانه ها اتفاق می افتد و آمار تیراندازی و جرم در این کشور بسیار بالاست.

جامعه آمریکا گرفتار جرایم خشونت آمیز بسیاری است که بر اساس انتشار داده های یک تحقیق انجام شده در سال جاری میلادی (2022) روند این جرایم همچنان رو به افزایش است و دزدی و ضرب و جرح در صدر قرار دارند.

انتشار نتایج بررسی های سازمان ها و نهادهای مجری قانونی در میانه سال جاری میلادی 2022 حاکی از آن است که با وجود کاهش موارد قتل در برخی شهرهای بزرگ آمریکا، جرایم خشونت آمیز همچنان در حال افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاقوکشی در لاس وگاس با 2 تن کشته و 6 تن زخمی

چاقوکشی در لاس وگاس با 2 تن کشته و 6 تن زخمی