مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 12:322022-10-06اقتصادي

25 کشور دنیا مقصد صادراتی کالاهای همدان/ رشد صددرصدی صادرات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، جواد محمدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 57 کیلوگرم اقلام به ارزش بالغ بر 490 دلار و از نظر ریالی حدود 13 هزار و 800 میلیارد ریال صادرات داشته ایم اظهار کرد: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 70 درصد از نظر ارزش دلاری و بیش از 100 درصد ارزش ریالی آن افزایش داشته است.

وی با تاکید بر اینکه محصولات و کالاهای صادراتی از گمرک استان 80 نوع گزارش شده است تصریح کرد: از عمده کالاهای صادراتی می توان به فروسیلیس دانه بندی، انواع کشمش، میلگرد آجدار، وازلین، الکتروموتور صنعتی تکفاز، سیم آلومینیوم بدون روکش، واتر پمپ کولر آبی، سیمان سفید، موتور کولر آبی، انواع شور و ترشیجات، پودر شیرخشک بدون چربی و چینی آلات بهداشتی اشاره کرد.

مدیرکل گمرک استان همدان یادآور شد: این کالاها به 25 کشور دنیا صادر شده به طوری که عمده مقصدهای صادراتی عراق ، ترکیه، پاکستان، روسیه، بلغارستان، هلند، افغانستان، ارمنستان، ایتالیا و بلژیک بوده است.

محمدی در ادامه به سهم اقلام صادراتی امسال استان در گروه های چهارگانه صنعتی، معدنی، کشاورزی و شیمیایی پرداخت و گفت: این میزان بیش از 37 درصد به مواد صنعتی، بالغ بر 34 درصد به مواد معدنی، بیش از 21 درصد به محصولات کشاورزی و بالغ بر 7 درصد به اقلام شیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 کشور دنیا مقصد صادراتی کالاهای همدان/ رشد صددرصدی صادرات

25 کشور دنیا مقصد صادراتی کالاهای همدان/ رشد صددرصدی صادرات