مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 10:472022-10-06سياسي

دشمنان نقطه قوت کشور را نشانه گرفته اند/ سخنان رهبری فصل الخطاب است


در کشور ما همیشه حضور مردم حرف آخر را زده است.

شاید تفاوت اصلی اتفاقات امسال نسبت به سالهای قبل این بود که دشمنان زود و بی پروا به سراغ هدف اصلی خود رفتند و آشکارا تجزیه کشور و سقوط نظام را سر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازبندرعباس، فاطمه جراره رییس شورای شهر بندرعباس امروز درخصوص حوادث اخیر کشور و اعتراضات و اغتشاشاتی که شکل گرفته، عنوان کرد: مرگ هر فرد به خصوص یک خانم جوان قطعا برای دارند، باید بر اساس محورهای این بیانات رفتار کنند.

رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود: عواقب کشورهای همجوار که چگونه به بهانه برخی اعتراضات به آشوب و سپس ویرانی و در آخر سلطه بیگانگان کشیده شد می تواند عبرت آمیز بوده و بدانیم که دشمنان اصلی ما قطعا از ملت ما و امنیت کشور ما بسیار عصبانی تر از همسایگان ما هستند و اگر غالب شوند بسیار بدتر با مردم و نوامیسشان رفتار خواهند کرد که البته این آرزو را همچون صدامیان قبلی به گور خواهند برد.

وی ضمن عرض تسلیت به خانواده این خانم جوان، شهادت غیور مردان سپاهی، بسیجی، انتظامی، امنیتی و مردمی که در راه امنیت این کشور مظلومانه و بدست آشکار دشمنان شهید شدند، گفت: مسئولان و خودم را به خدمت هر چه بیشتر به این مردم که حق زیادی بر گردن این انقلاب دارند توصیه می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان نقطه قوت کشور را نشانه گرفته اند/ سخنان رهبری فصل الخطاب است

دشمنان نقطه قوت کشور را نشانه گرفته اند/ سخنان رهبری فصل الخطاب است