مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 09:472022-10-06سياسي

از بلندمرتبه سازهای غیراستاندارد در شهرهای ساحلی تا لزوم تشکیل مجمع خیران آتش نشانی


رییس شورای اسلامی شهر آمل با اشاره به لزوم تشکیل مجمع خیران آتش نشانی، گفت: امروزه بلندمرتبه سازی غیراستاندارد در بسیاری شهر مازندران و شهرهای ساحلی نگران کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، می خواهیم این بار از عشق و علاقه ای بگویم که سرشار از خودگذشتگی، ایثار، جان برکف بودن و گذشت است، گذشت برای مردم، به خطر انداختن جان خود برای نجات جان هم‎نوع و روزنه امید در اوج ناامیدی.

لحظه ای که امیدها همه می میرند، انسان خود را غرق در ناامیدی می بیند و ممکن است با یک اشتباه ناخواسته و سهوی خاکستر شدن همه زندگی، دارایی و هستی مادی و معنوی مقابل چشمان نگران و مضطرب در زبانه های سوزان و سرخ دود شده و به خاکستر برود، تنها یک کورسوی امید می تواند سو سو زده و جرقه ای برای امید دوباره باشد.

زمانی که آژیر سامانه 125 به صدا در می آید از یکدیگر سبقت می گیرند و شیفت کاری و استراحت نمی شناسند تا آرامش و امید را در به دل همنوعان سرزمین شان هدیه دهند حتی اگر به قیمت جان شان تمام شود، سبقت گرفتن برای انجام عملیات در بین فرشته های نجاتگر قرمزپوش در ذهن ها هشت سال دفاع مقدس را تداعی می کند که رزمندگان و شهدا برای عملیات سخت، بازگشایی معبر و عبور از میدان مین سبقت داشتند و نشان می دهد مردان شجاع و دلیر امروز درس از بزرگمردان و شهدای جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بلندمرتبه سازهای غیراستاندارد در شهرهای ساحلی تا لزوم تشکیل مجمع خیران آتش نشانی

از بلندمرتبه سازهای غیراستاندارد در شهرهای ساحلی تا لزوم تشکیل مجمع خیران آتش نشانی