مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 09:172022-10-06اجتماعي

برگزاری دوره های آموزش مهارتی در 27 روستای کردستان


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان گفت: در 27 روستای استان 480 دوره آموزش مهارتی برای 797 نفر از روستاییان برگزار شده است.

- فردین وکیلی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: توسعه مهارت های آموزشی در راستای گسترش چتر مهارتی و توسعه ارائه دوره های آموزش مهارتی به سربازان وظیفه مراکز و مجتمع های آموزشی در گروه 33 توپخانه سنندج، لشکر 22 سقز فعالیت می کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان تصریح کرد: مجتمع های آموزشی در گروه 33 توپخانه سنندج با 9 کارگاه به عنوان یکی از مراکز آموزشی موفق در مراکز نظامی کشور محسوب و 4 تیم سیار در پادگان های سپاه سنندج مستقر هستند.

وی افزود: 9 تیم سیار شهرستانی در پادگان های سایر شهرستان های استان دایر است و همچنین در مراکز آموزش فنی و حرفه ای دوره های آموزشی برای سربازان مستقر در زندان های استان نیز برگزار شده است.

  وکیلی اذعان کرد: در راستای آیین نامه اجرایی قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری و ضرورت کمک به توانمندی و اشتغال روستاییان و جلوگیری از مهاجرت آنان و همچنین افزایش بهره وری و تولیدات روستایی و کاهش آسیب های اجتماعی و برقراری عدالت اجتماعی، این اداره کل هر ساله در تقویم و برنامه آموزشی، آموزش مهارتی به روستاییان را در اولویت کاری خود ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره های آموزش مهارتی در 27 روستای کردستان

برگزاری دوره های آموزش مهارتی در 27 روستای کردستان