مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 21:522022-10-04سياسي

مطیعی: مردم به وصیت نامه شهدا توجه کنند


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تأکید بر لزوم توجه به وصیت نامه شهدا از سوی مردم گفت: باید ببینیم شهدا چه چیزهایی از ما خواسته اند و بر اساس خواسته آنان عمل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان عصر امروز در همایش سنگرسازان بی سنگر در پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان که با محوریت گرامیداشت و پاسداشت یاد و نام سردار شهید مرتضی شادلو برگزار شد، با اشاره بر لزوم توجه ویژه به وصایای شهدا اظهار کرد: توجه به وصایا و ارج نهادن به جایگاه و مقام شامخ شهدا وظیفه ای همگانی است.

وی ضمن تشریح جایگاه و منزلت شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس گفت: همه ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تأکید بر لزوم تکریم مقام شامخ شهدا از سوی مردم خاطرنشان کرد: هر مقدار از مقام شامخ شهدایی مانند شهید مرتضی شادلو تجلیل کنیم، جا دارد.

امام جمعه سمنان با تأکید بر لزوم توجه ویژه به وصیت نامه شهدا از سوی مردم خاطرنشان کرد: باید ببینیم که شهدا چه چیزهایی از ما خواسته اند و بر اساس خواسته آنان عمل کنیم.

پیشکسوتان شهادت فراموش نمی شوند محمدرضا قاسمی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز در این مراسم با اشاره به نقش مهم و ارزنده جهادگران این استان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطیعی: مردم به وصیت نامه شهدا توجه کنند

مطیعی: مردم به وصیت نامه شهدا توجه کنند