مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 14:422022-10-04اقتصادي

پیشرفت بیش از 90 درصدی طرح آبرسانی به سنندج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، حبیب الله علی اصغری افزود: تأمین آب شرب سنندج با پیگیری های صورت گرفته برای تحقق پروژه های حوضه آب استان کردستان و باهدف پایان دادن به دغدغه کیفی و کمی آب شرب این شهر، - مجری طرح آبرسانی به سنندج از پیشرفت بیش از 90 درصدی عملیات اجرایی سامانه انتقال آب به سنندج خبر داد و گفت: این طرح بزرگ آبرسانی به زودی به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، حبیب الله علی اصغری افزود: تأمین آب شرب سنندج با پیگیری های صورت گرفته برای تحقق پروژه های حوضه آب استان کردستان و باهدف پایان دادن به دغدغه کیفی و کمی آب شرب این شهر، به عنوان یکی از پروژه های ویژه در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: باوجود محدودیت های منابع مالی کشور تلاش ها برای ایجاد زیرساخت در توسعه پایدار استان کردستان با جدیت پیگیری شد و در این باره بحث آب شرب سنندج از اولویت دارترین پروژه های کشور در وزارت نیرو قرار گرفت.

مجری این طرح با اشاره به ابعاد و مشخصات این طرح افزود: طول کلی مسیر پروژه آبرسانی از سد آزاد به شهر سنندج حدود 60 کیلومتر و ارتفاع پمپاژ اولیه 480 متر است که در این میان 27 کیلومتر از این مسیر با لوله های فولادی به قطر های 1400 و 1200 میلی متر منشع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت بیش از 90 درصدی طرح آبرسانی به سنندج

پیشرفت بیش از 90 درصدی طرح آبرسانی به سنندج