مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 13:372022-10-04اقتصادي

961 نازل سوخت مایع در کرمانشاه مورد آزمون قرار گرفت


مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: تعداد هزار بازرسی و آزمون از تلمبه های موجود در جایگاه های عرضه سوخت مایع (بنزین و گازوییل) در سطح استان انجام شده است.

- مهدی حسین پور مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: صحت عملکرد نازل های سوخت مایع یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد است و سالانه باید صحت عملکرد این نازل ها مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: به منظور حفظ حقوق مصرف کنندگان و کنترل کمی نازل های سوخت مایع (بنزین و گازوییل) از تعداد 104 جایگاه عرضه سوخت که در مجموع 961 نازل فعال در این حوزه در سطح استان کرمانشاه را شامل می شود، تعداد هزار بازرسی و آزمون از تلمبه های موجود در جایگاه های عرضه سوخت مایع (بنزین و گازوییل) در سطح استان انجام شده است.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: در صورت صحت عملکرد نازل ها در این آزمون‎ های کمی، برچسب انجام آزمون دوره ای بر روی نازل مربوطه نصب می‎ شود و این برچسب برای تمام استفاده کنندگان از نازل مورد نظر، قابل مشاهده خواهد بود.

حسین پور در پایان، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت نارضایتی از عملکرد جایگاه ها و احتمال نقص و کم فروشی از شیوه عرضه سوخت در هر یک از جایگاه های استان می توانند با سامانه 24 ساعته گویای 1517 و یا سایت اداره ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

961 نازل سوخت مایع در کرمانشاه مورد آزمون قرار گرفت

961 نازل سوخت مایع در کرمانشاه مورد آزمون قرار گرفت