مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 11:522022-10-04اقتصادي

یک هزار واحد مسکونی برای نیازمندان بوشهری ساخته شد


مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان بوشهر گفت: از سال 91 تاکنون به همت نیکوکاران یک هزار واحد مسکونی برای محرومان و مستضعفان استان بوشهر ساخته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علی یزدانشناس مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان بوشهر صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: از سال 91 تاکنون به همت نیکوکاران یک هزار واحد مسکونی برای محرومان و مستضعفان استان بوشهر ساخته شده است و  براساس برنامه ریزی انجام شده به زودی عملیات اجرایی 84 واحد مسکونی محرومان در استان شروع می شود.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان بوشهر افزود: از این شمار واحد مسکونی 30 واحد در شهرستان کنگان، 18 واحد گناوه، 12 واحد دیلم و 24 واحد نیز در برازجان ساخته می شود؛ برای ساخت هر یک از این واحد های مسکونی 300 میلیون تومان تسهیلات اقدام ملی مسکن، آورده متقاضی و مبلغی نیز به عنوان بلاعوض اختصاص می یابد.

وی درباره طرح 32 واحدی عالی شهر بیان کرد: از این طرح تاکنون 16 واحد تکمیل و تحویل شده و 16 واحد دیگر نیز تا دهه فجر امسال بهره بردای و تحویل می شود.

واحد های مسکونی طرح 32 واحدی عالی شهر 90 متری است و برای ساخت آن ها 20 میلیون تومان بلاعوض، 90 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه و 70 میلیون تومان نیز آورده متقاضیان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار واحد مسکونی برای نیازمندان بوشهری ساخته شد

یک هزار واحد مسکونی برای نیازمندان بوشهری ساخته شد