مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 15:072022-10-03پزشكي

خرید کشک خشک از عطاری های معتبر تهران


بدن انسان روزانه نیاز به جذب مقدار قابل توجهی از کلسیم و مواد معدنی و ویتامین های مختلف دارد، کلسیم یکی از اجزای اصلی استخوان سازی و مقاومت فیزیکی در بدن می باشد.

- افرادی که ورزش بدنسازی را انجام می دهند باید کشک مصرف کنند تا از پروتیین و کلیم موجود در آن بی نصیب نمانند و در واقع می توان گفت علاوه بر اینکه افراد بدنساز از این خوراکی بی نظیر مصرف کنند، افرادی که در طول روز در حال فعالیت هستند هم باید کشک مصرف کنند تا در طول روز دچار ضعف نشوند.

برای اینکه از خاصیت تقویت کننده پوست بی نصیب نمانید، می توانید با استفاده از دستمال، به کشک آغشته کنید و بر روی پوست بمالید تا از خاصیت درمانی پوست بهره مند شوید.

همچنین اگر پوست صورت شما دچار آفتاب سوختگی شد، می توانید با استفاده از خرید کشک خشک پاستوریزه، همراه با بادمجان تا حد زیادی از به خطر افتادن جنین در امان بمانید.

زنان باردار با مصرف کشک علاوه بر حفظ سلامت جنین، می توانند از مشکلات دستگاه گوارش دور باشند و به دلیل دارا بودن مواد مغذی در کشک، از سوء تغذیه جلوگیری می کند.

  کشک خشک گاوی فرآورده های لبنی در کشور ما همگی  از شیر حیوانات حلال گوشت مانند گاو، گاومیش، گوسفند و شتر به دست می آیند و در بین آنها کشک خشک گاوی به عنوان یک محصول بی نظیر شناخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید کشک خشک از عطاری های معتبر تهران

خرید کشک خشک از عطاری های معتبر تهران