مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 09:522022-10-03سياسي

میرزامحمدی: چرا ناموس پرستی اغتشاشگران گزینشی است؟


اغتشاشگران به دنبال دلسوزی و دفاع از صیانت زن مسلمان نیستند، بلکه آن را بهانه ای برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی قرار داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، ماجرای فوت مهسا امینی، فضای کشور را به سمت فتنه ای پیش بُرد که برخی از چهره ها و سلبریتی ها با دمیدن در این فتنه تلاش کردند کشور را به سمت ناآرامی ببرند.

بعضی از چهره ها که آبرو و اعتبار خود را به واسطه کار در همین نظام به دست آوردند، اما در این برهه حساس، لگد به این نظام می زنند.

در خصوص اقدامات این اقشار با حجت الاسلام محمد میرزامحمدی مناجات خوان و سخنران مذهبی گفت وگویی داشتیم.

هتک حرمت به قرآن و مساجد به هیچ وجه قابل قبول نیست حجت الاسلام میرزامحمدی در این خصوص اظهار داشت: همزمان با حماسه عظیم استکبار جهانی هستند و هدف اصلی شان تحریف، تغییر و انکار حقیقت و واقعیت است، مصداق فاسق در این آیه شریفه هستند که این روزها بیش از پیش به تحریف حقیقت و دروغ پراکنی و دامن زدن به شایعات برای به هم زدن آرامش و امنیت جامعه فعالیت دارند.

مردم فریب دسیسه های دشمنان را نخورند میرزامحمدی با بیان اینکه مردم شریف و غیور و بصیر ایران اسلامی، فریب دسیسه های آنها را نخورند و از عملکرد عجولانه و احساسی که دور از عقل و منطق باشد خودداری کنند، گفت: در مورد واقعه اخیر که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرزامحمدی: چرا ناموس پرستی اغتشاشگران گزینشی است؟

میرزامحمدی: چرا ناموس پرستی اغتشاشگران گزینشی است؟