مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 07:422022-10-01دانش

تلاش جریان رسانه ای دشمن برای توسعه فضای اغتشاش و تحریک احساسات نسل جوان


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به انجام وحشی گری ها از سوی برخی اغتشاشگران، گفت: برپایی اینگونه آشوب ها اراده ملت و مسیر انقلاب اسلامی را تخریب نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، پس از فوت مرحومه مهسا امینی تعدادی از اغتشاشگران تحت فشار رسانه های بیگانه سعی در ایجاد آشوب در کشور و آسیب رسانی به اموال بیت المال و تحریک احساسات و عواطف نسل جوان را داشتند.

در این میان تعدادی از سلبریتی ها نیز با دشمنان همگام شده و مردم را به آشوب تحریک کردند.

سعیدرضا عاملی دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، استفاده ابزاری دشمن از حادثه فوت مرحومه مهسا امینی برای ایجاد اغتشاش در کشور را تحلیل کرد.

دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی در این باره گفت: اغتشاشگرانی که این روزها سعی دارند خیابان ها را به آشوب بکشند از جریانات صهیونیستی هستند، این ها با سلامت مردم ایران در مقابله هستند و باید هوشیاری اجتماعی نسبت به نیرنگ ها و روش های آنها ایجاد کرد.

وی با اشاره به انجام وحشی گری ها از سوی برخی اغتشاشگران، اظهار داشت: مامور نیروی انتظامی که حافظ جان و مال مردم است، را با سنگ زدند و به زنان محجبه توهین کردند به طوریکه چادر از سر یک خانم برداشتند، اما باید بدانند که ما از ابتدای ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش جریان رسانه ای دشمن برای توسعه فضای اغتشاش و تحریک احساسات نسل جوان

تلاش جریان رسانه ای دشمن برای توسعه فضای اغتشاش و تحریک احساسات نسل جوان