مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 13:022022-09-29ورزشي

آغاز رقابت های گروه چهارم مسابقه بزرگ «تهمتن»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دومین قسمت از رقابت های گروه چهارم مرحله نیمه نهایی مسابقه بزرگ «تهمتن» از شامگاه روز پنجشنبه هفتم مهر ماه با اجرای بهداد سلیمی و آیدین ختایی روی آنتن شبکه نسیم می رود.

- دومین قسمت از رقابت های گروه چهارم مرحله نیمه نهایی مسابقه بزرگ تهمتن از شامگاه روز پنجشنبه هفتم مهر روی آنتن شبکه نسیم می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دومین قسمت از رقابت های گروه چهارم مرحله نیمه نهایی مسابقه بزرگ تهمتن از شامگاه روز پنجشنبه هفتم مهر ماه با اجرای بهداد سلیمی و آیدین ختایی روی آنتن شبکه نسیم می رود.

این در حالی است که شب گذشته اولین قسمت این مرحله پخش شد و فردا نوبت سومین قسمت است.

در گروه چهارم، 16 ورزشکار حضور دارند که پس از موفقیت در مرحله مقدماتی که با مشارکت 64 نفر برگزار شد، به این مرحله رسیده اند.

از میان این 16 نفر، 4 نفر به مرحله فینال راه می یابند و بعد از برگزاری رقابت میان آن ها، یک ورزشکار به دور نهایی یعنی فینال فینالیست ها راه خواهد یافت.

تاکنون تکلیف سه فینالیست مشخص شده است که در گروه یک سعید مهدوی از تبریز، در گروه دو علی اصغر چراغی پور از قم و در گروه سه علی اصغر سمیعی از کرج به این مرحله صعود کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رقابت های گروه چهارم مسابقه بزرگ «تهمتن»

آغاز رقابت های گروه چهارم مسابقه بزرگ «تهمتن»